Мій сайт
Каталог статей
Меню сайту

Категорії розділу

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук

Друзі сайту

Вітаю Вас, Гість · RSS 11.05.2024, 14:46

Головна » Статті » Мої статті

«Наркоманія — ти — закон?»
Тренінг:

«Наркоманія — ти — закон»

«Як далі жити»

Мета. За допомогою цього мозкового штурму можна уявити, що зроблено державою в подоланні проблеми наркоманії.

Навчальний момент. Спроба розробити власний законопроект з даної проблеми.

Обладнання. Кримінальний кодекс України; дані медичних працівників з наркоманії; аркуш паперу.

Час. Одна година.

Методика проведення:

• Попросити групи на аркуші паперу записати перелік негативних явищ наркоманії.

• На другому аркуші паперу записати перелік засобів боротьби з наркоманією (медичні, кримінальні).

• Запропонуйте групам розповісти одне одному про свої думки.

• На дошці записати в два стовпчики ці переліки.

• Запропонуйте класові кваліфікувати негативні явища з засобами боротьби, наприклад: злочин — покарання.

• Використовуючи всю інформацію, групи можуть спробувати скласти законопроект з проблеми наркоманії.

Поставте учням запитання, подані нижче.

Запитання:

• Чому, на вашу думку, необхідно вирішувати проблему наркоманії. Може, це і не проблема — кожен сам вибирає своє життя?

• Як наркоманія впливає на життя суспільства?

• Що, на вашу думку, можуть зробити політичні лідери, лікарі, юристи, вчителі та ви для вирішення цієї проблеми?

Альтернативна методика:

• Станьте або сядьте колом. Кожен учень по черзі називає негативне явище, потім засоби боротьби.

• Разом прийдіть до розуміння явища.

• В колі по черзі кожен учень пропонує думки для складання законопроекту.

Бліц-вікторина

Мета. Ця вікторина корисна на будь-якому етапі ознайомлення учнів з проблемою: наркоманія — ти — закон.

Якщо діти до цього не вивчали її, така вікторина дає нагоду визначити, наскільки вони обізнані з метою. Згодом вікторину можна використати для перевірки, наскільки їхня обізнаність зросла. З її допомогою також зручно встановити, які особливі інтереси та позиції мають підлітки щодо проблеми.

Навчальний момент:

— Ми вже знайомі з проблемою наркоманії від знайомих, по телебаченню, з книжок тощо.

— Коли ми обговорюємо проблему «наркоманія — ти — закон», треба розглядати її з різних сторін.

Обладнання. Запитання вікторини.

Час. Одна година.

Методика проведення:

• Перед заняттям запишіть на аркуш паперу чи на дошці і хай їх перепишуть, не відповідаючи на них.

• Тепер запропонуйте дітям протягом десяти хвилин обговорити з своїми товаришами можливі відповіді на запитання, при цьому вільно переміщаючись по аудиторії. Учень, який відповідає на запитання, повинен підписати свою відповідь. Таким шляхом діляться тим, що вони знають про наркоманію та закони.

• Зберіть усі відповіді на кожне запитання і запишіть їх на дошці. Очевидно, на одне і те саме запитання будуть різні відповіді. Заохочуйте учнів обговорювати свої відповіді.

• Очевидно, діти не зможуть відповідати на всі запитання, та й відповіді можуть бути помилковими. Наприклад, вони можуть не знати законодавства по проблемі. Пам’ятайте, що метою вікторини є акцентування уваги на проблемі наркоманії, а не отримання правильної відповіді. Запитання, які зачіпають особливо цікаві проблеми, можуть стати основою майбутніх дискусій.

• Якщо бракує часу, виберіть кілька запитань, сконцентрувавши увагу на тих, які для дітей найважливіші.

Запитання вікторини:

Чи можеш ти назвати:

1. Що таке наркоманія?

2. З чого починається наркоманія?

3. Наркоманія, це хвороба чи соціальне явище?

4. Як поширилась наркоманія у світі, в країні, в твоєму місті, селі?

5. Твоє ставлення до наркоманів.

6. Чи потрібно наркоманів ліквідувати, чи наказувати?

7. Чи несе наркоман кримінальну відповідальність за свої дії?
Категорія: Мої статті | Додав: psiholog (30.05.2013)
Переглядів: 446 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Имя *:
Email:
Код *:
Copyright MyCorp © 2024