Мій сайт
Матеріали для роботи
Меню сайту

Категорії розділу

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Друзі сайту

Вітаю Вас, Гість · RSS 28.04.2024, 14:21

ПМПК

Харківська обласна психолого-медико-педагогічна консультація

адреса: м.Харків, вул. Міжлаука, 10/5 

тел. 098-85-82-685

Завідувач Родяхіна Олена Анатоліївна

 

Документи, необхідні для звернення до ПМПК:

1. Свідоцтво про народження дитини (пред’являється).

2. Медична картка з останніми висновками лікарів (педіатра, невропатолога, отоларинголога, офтальмолога, ортопеда).

3. Висновок психіатра.

4. Педагогічна характеристика, що відображає докладний аналіз розвитку з вказівкою педагогічної допомоги та її ефективності.

5. Письмові роботи, що розкривають динаміку розвитку дитини, малюнки.

6. Результати психологічних досліджень (якщо є).

 

 

Лист відділу освіти БРДА "Про проведення виїзного засідання Харківської обласної центральної психолого-медико-педагогічної консультації в Богодухівському районі"(Завантажити) та Графік виїзних засідань ХОЦПМПК в райони області 2013 рік

Соціальний захист

Рекомендації  

відділу освіти Богодухівської районної державної адміністрації 

з питань та змісту роботи з соціального захисту учнів

З метою вдосконалення роботи з охорони дитинства, приведення її у відповідність до законодавства, відділ освіти рекомендує:

Оформити в кожному навчальному закладі номенклатуру справ з охорони дитинства та соціального захисту учнів

1. Законодавча база щодо захисту прав дітей.

2. Соціальний паспорт закладу освіти.

3. Особові справи на дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування.

4. Документи щодо використання коштів фонду загальнообов’язкового навчання:

- склад комісії  по розподілу коштів фонду;

- протоколи засідань комісії;

- книга видачі матеріальної допомоги із фонду загальнообов’язкового навчання;

- відомості щодо благодійної допомоги.

5. Книга видачі «Єдиних квитків».

6. Списки учнів пільгових категорій станом на 10.01., 10.09. – щорічно.

7. Планування роботи (у окремому розділі «Робота з охорони дитинства», який входить до  плану роботи школи).

У плані передбачити:

- ознайомлення та робота з нормативними документами з охорони дитинства;

- складання банків даних учнів пільгових категорій;

- організацію безкоштовного харчування;

- організацію підвезення дітей до школи;

- організацію індивідуального навчання;

- організацію оздоровлення;

- оформлення соціального паспорту закладу освіти;

- контроль за проходженням медичного огляду учнів;

- залучення дітей соціально незахищених категорій до гурткової роботи, спортивних секцій;

- взаємодію з організаціями та підрозділами, які працюють в системі захисту прав та інтересів дітей;

- підбиття підсумків успішності дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування;

- організацію роботи з батьківською громадськістю з питань чинного законодавства щодо соціального захисту дітей;

- здачу статистичної та іншої звітності до відділу освіти.

Накази

(копії наказів зберігаються у соціального педагога або

 у педпрацівника, відповідального за цей напрямок роботи)

- Про призначення громадського інспектора з охорони дитинства;

- Про організацію харчування;

- Про організацію оздоровлення;

- Про організацію роботи гуртків та секцій;

- Про призначення комісії по розподілу коштів загального обов'язкового навчання;

- Про організацію індивідуального навчання дітей вдома;

- Про підсумки роботи закладу освіти з соціального захисту учнів.

Copyright MyCorp © 2024